Vanliga frågor & svar
Beställning & leverans
Hur lång tid tar det innan min beställning skickas?
Produkten är handgjord och personaliseringen påbörjas när vi mottagit din beställning. Därmed tar det 3-7 dagar innan vi skickar ut ditt paket.
Vi gör alltid vårt bästa för att påskynda processen och samtidigt bibehålla hög kvalitet.
Hur lång tid tar frakten?
Frakten tar vanligtvis 2-5 arbetsdagar efter att produkten personaliserats och är redo att skickas ut.
Du kan enkelt se frakttid och välja fraktmetod i kassan.
Hur spårar jag mitt paket?
När vi skickat ut ditt paket meddelar vi dig via e-post. Där hittar du även spårningsnummer och spårningslänk.
Produkter som personaliseras tar 3-7 dagar innan de skickas ut. Om det gått mer än 7 dagar och du inte hittat något mejl i din inkorg eller skräppost, kontakta då kontakt@touched.se så hjälper vi dig.
Jag har inte fått någon order- eller leveransbekräftelse.
Du ska få din orderbekräftelse så fort din order är genomförd, och din leveransbekräftelse så fort din beställning är skickad från vårt lager. I vissa fall hamnar mejlen från oss dessvärre i skräpposten, eller bland oönskade mejl. Vi ber dig därför se över så att det inte hamnat där.
Vad händer om jag blir missnöjd med mitt paket?
Vårt mål är att ha 100% nöjda kunder. Därför erbjuder vi en nöjdhetsgaranti.
Om du av någon anledning inte skulle vara nöjd med produkten du mottagit ger vi dig pengarna tillbaka!
Allmänna frågor
Är ni ett svenskt företag?
Ja, vi är ett svenskt företag med huvudkontor i Malmö.
JE Gruppen Invest AB (org.nr 559413-0287)
Östra Varvsgatan 4, 21175 Malmö.
Tel.nr +46 520205416 (Vi nås i första hand via e-post: kontakt@touched.se)
Vilka betalmetoder erbjuder ni?
Det går bra att betala med Swish, Klarna, Apple Pay, Google Pay, Amex samt vanliga debit och kreditkort.
Kan jag skräddarsy en egen design för en produkt?
Om du vill gravera något extra eller skräddarsy din produkt på annat sätt som ej går att göra direkt via hemsidan är du välkommen att kontakta oss på kontakt@touched.se så kollar vi om det är möjligt.
Familjestam frågor & svar
Kan jag beställa fler namnbrickor?
Ja. Du kan göra det här: https://touched.se/products/namnbrickor
Jag har fått hem min Familjestam, men namnbrickorna är inte genomskinliga
Varje akrylhjärta är täckt med skyddsfilm på båda sidor för att undvika repor under transporten.
Du kan pilla av det för att få glasklara, genomskinliga namnbrickor.
Kan ni skicka med fin presentförpackning?
Ja, här hittar du lyxig inpackning som passar perfekt till Familjestammen: https://touched.se/products/presentforpackning-familjestam
Kontakta Oss
Behöver du mer hjälp? Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort.
Kundservicen är anledningen till att jag beställde
Det är nog bästa köpet jag gjort i år!
kvalitet på produkten!